Thursday, January 6, 2011

MAKE OVER : NADIAH

Hai semua!!!
faizaltouch kali nie ade new make over.. nie salah sorg model yg digunakan.. nama model yg belum di ambil mana2 agensi ni ialah nadia..huhuh.. die nie kwn baik aku kat ukm.. merangkap PA utk show nyanyian aku.. so kali nie, make over nie sbg tanda hadiah aku pada jasa2 baik die selama ni.. touching!! hihih
die x de masalah kulit wajah sgt.. cuma ada la jerawat2 yg timbul.. akibat kebahagian yg dikecapinya.. hahaha.. tp x pe mampu untuk ditutup.. fokus kali nie dibahagian mata bagi menonjolkan kecantikan wajahnya.. warna kulit digelapkan sedikit untuk tampak lain.. ini hanyalah percubaan.. ok atau x? terpulang pada pendapat anda.. sy menerimanya dengan terbuka utk kebaikan..
peristiwa x dapat dilupakan masa mekap dia ni bila bulu mata palsu die x lekat2.. degil sungguh mata die nie..huhu.. tp akhirnya berjaya jugak.. sampai terlelap die nak tunggu kering gam bulu mata tu.. ahaha.. nak cantik punya pasal so kene la berkorban..
thanks to nadia sbb sudi jd model aku.. next time sudi2 kan lah lagi..

2 comments:

  1. hahaha.. i like ur post... gud job beb...
    btw, aku rasa dlm blog kau ni, kau kene fokus kat bhgian2 yg ko dok tacap 2.. cth mcm pnggunaan eye shadow tu, ku crop ke, amik gmbar dkt ke utk tnjuk hasil sentuhan u... cz kbykkn gmbr yg diambil mcm terlalu umum utk dinilai...

    so, klo leh amik gmbr yg close-up la.. ni adelah komen utk smua, bukan kat entri ni aje. hehe.

    thnx beb cz mentacap muke ai jadik smpai gitu.. huhuhu

    ReplyDelete
  2. oic.. gud idea.. akan diambil kira nati..

    ReplyDelete