Wednesday, December 29, 2010

MAKE OVER : CHA

Kalau nak ikut kan yg jd model2 aku untuk make over nie semua nye geng2 atau saudara aku.. huhu.. tp x pe la.. aku puas hati bila tengok diorg cantik.. model seterusnya ialah cha.. cosmate aku jugak.. actully sebelum make up dia tu kitaorg kuar sama2 sbb aku nak beli barang make up.. so mlm tu saja je nak make over kan dia.. hasilnya, lihat gmbr bawah ni..
cha menghadapi masalah jerawat.. agak mencabar masa make up kan die.. jd konseler sgt diperlukan untuk menutup jerawat2 yg timbul.. cha memiliki wajah seperti org cina.. so mata nya yang sepet perlu menggunakan celak agak mata kelihatan lebih galak.. aliskan celak di bahagian bawah dan atas kelopak mata untuk memberi kesan mata yang cantik.. struktur wajah cha agak berisi di bahagian pipi.. shading yang betul perlu agak wajah tidak kelihatan tembam

No comments:

Post a Comment